Bent U een vrouw met ongewild urineverlies? Dan is deze test misschien iets voor u. (Uw kosten: E 15; tenzij uw ziektekostenverzekeraar test vergoedt. Zie vermeldingen)

Er bestaat een online vragenlijst voor vrouwen met ongewild urineverlies. U kunt die overal per computer/smartphone invullen. Direct daarna ontvangt u een diagnose en adviezen over wat u verder te doen staat. In 90% van de gevallen wordt het type incontinentie correct gediagnostiseerd. De adviezen zijn gebaseerd op de richtlijnen van Nederlands Huisartsen Genootschap en Nederlandse Vereniging voor Urologie.  De online vragenlijst van IncoCure is overal waar computers/smartphones zijn bereikbaar via www.incocure.com. U kunt dus thuis of waar dan ook in alle rust en privacy in enkele minuten de vragenlijst invullen en een persoonlijk advies op maat ontvangen.  Dit E-Healthproject IncoCure won recent de tweede prijs in de 'Zinnige Zorg'-competitie van Zorgverzekeraar VGZ.

Attentie: Aan het invullen van de vragenlijst zijn kosten verbonden: € 15,00. Veel zorgverzekeraars vergoeden die. Kijk dus tevoren of ook uw zorgverzekeraar de kosten vergoedt.

Disclaimer:  Het betreft een externe link. CSN is hier niet verantwoordelijk voor en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor die site en de verstrekte diagnose en effecten. Echter, zoals gezegd: IncoCure won recent de tweede prijs in de 'Zinnige Zorg'-competitie van Zorgverzekeraar VGZ.